Disco

Music Saved my life mix :

* Mi principal blog dedicado exclusivamente a la música disco en diferentes idiomas y estilos,solo registros poco usuales y extremadamente raros,este es el blog que no distingue ''sabores'' acá encontrarás de todo un poco.

Friday, July 11, 2014

Norma Jordan - Feel me(Siénteme) 1979 Lp Complete

Info

Link

* Una Edicion hecha en la Argentina allá por 1981,contiene las mismas pistas del album original de 1979,la caratula esta desgastada pero el vinilo aún mantiene su buen sonido,probablemente de grado ''Very Good Plus +'' si usted compra vinilos sabrá a que me refiero;''Disco Beat'' divertida canción del que se conoce una version extendida de 6 minutos aproximadamente,''Feel me'' 100% cosmic disco para sesiones oscuras,''Star change your mind'' y ''Two into one'' sabrosos tracks que hacen de este álbum no ''algo más para escuchar''...si no.... tenerlo en las manos y disfrutarlo.

* One edition made in Argentina back in 1981, contains the same tracks on the original album 1979, the cover art is worn but vinyl still maintains its good sound, probably grade ''Very Good Plus +'' if you purchase vinyls know what I mean,''Disco Beat'' funny song that is known an extended version of about 6 minutes,''Feel me'' 100% cosmic disco for sessions obscure,''Stay change your mind'' and ''Two into one'' tasty tracks that make this album not ''anything else to listen'' ... if not .... have it in your hands and enjoy it.

   Producer, Arranged By – Thor Baldursson

 Tracklist :

A1     Disco Beat
A2     Mantiene El Motor En Marcha (Keep That Motor Alive)
A3     Quédate Y Cambia Tu Mente (Stay Change Your Mind)
A4     Boogie Woogie Del Espacio (Space Boogie Woogie)
A5     Escribiré Una Canción Sobre Ti (Gonna Write A Song About You)
B1     Siénteme (Feel Me)
B2     Hombre Sexy (Sexy Man)
B3     Llévame (Take Me Away)
B4     Dos En Uno (Two Into One)


''Disco Beat (Video Clip)''



Style : Electronic Disco,Funk/soul

   Password only by Email        :      jorgeluisgago@gmail.com
(Contraseña solo por Email)

 Buy

6 comments:

  1. Wow, two very interesting tracks. Thanks for sharing

    ReplyDelete
  2. Both Tracks are GREAT ! I never heard of this LP before.
    Thanks very much for introducing it here.

    ReplyDelete
  3. Hi ! I sent you a request for password for Santaren 1978, Panama 1978-79 and for this lp Norma Jordan - Feel me but no answer yet !Thank you ! My mail is cristibontas2000@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. many thanks from Russia! )

    ReplyDelete
  5. Hi! Can you send a password to this address? 1cemilpolat@gmail.com Thank you

    ReplyDelete