Disco

The Birth of a Dragon II

Friday, July 11, 2014

Norma Jordan - Feel me (Siénteme) 1979 Complete Lp

 Info

Link

* ''Disco Beat'' divertida canción del que se conoce también una versión extendida de 6 minutos aproximadamente,''Feel me'' 100% cosmic disco para sesiones oscuras,''Star change your mind'' y ''Two into one'' interesantes disco tracks que hacen de este álbum que valga la pena.

Tracklist :

A1    Disco Beat
A2    Mantiene El Motor En Marcha (Keep That Motor Alive)
A3    Quédate Y Cambia Tu Mente (Stay Change Your Mind)
A4    Boogie Woogie Del Espacio (Space Boogie Woogie)
A5    Escribiré Una Canción Sobre Ti (Gonna Write A Song About You)

B1    Siénteme (Feel Me)
B2    Hombre Sexy (Sexy Man)
B3    Llévame (Take Me Away)
B4    Dos En Uno (Two Into One)


Bonus track : Disco Beat (Long version)

Credits

Producer, Arranged By – Thor Baldursson



Style : Electronic Disco,Funk/soul


Buy Vinyl :

 Buy

7 comments:

  1. Wow, two very interesting tracks. Thanks for sharing

    ReplyDelete
  2. Both Tracks are GREAT ! I never heard of this LP before.
    Thanks very much for introducing it here.

    ReplyDelete
  3. Hi ! I sent you a request for password for Santaren 1978, Panama 1978-79 and for this lp Norma Jordan - Feel me but no answer yet !Thank you ! My mail is cristibontas2000@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. many thanks from Russia! )

    ReplyDelete
  5. Hi! Can you send a password to this address? 1cemilpolat@gmail.com Thank you

    ReplyDelete
  6. password please . this email or fat1962@mail.ru

    ReplyDelete